Mogelijke meldingen
Tessa gaat steeds offline; hoe om te gaan met gedrag
Tessa kan vanwege technische problemen offline gaan maar ook vanwege bepaald gedrag van de cliënt t.o.v. Tessa. Het is mogelijk om een notificatie bericht per mail te ontvangen zodra Tessa de internetverbinding heeft verloren. Daarbij is het wel zo ...
Er is een update beschikbaar. Wat nu?
Tinybots blijft Tessa verder ontwikkelen om nog betere persoonlijke zorg en ondersteuning te bieden. Wij communiceren en leveren dan ook met regelmaat nieuwe functies door middel van software updates. Er zijn twee manieren hoe hiermee om te gaan. 1. ...
De app geeft aan dat mijn code onbekend is
Je moet Tessa eerst met WiFi verbinden. Zodra Tessa verbinding heeft met WiFi is de code van Tessa bij ons bekend en kun je Tessa aan jouw account koppelen. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met de Tinybots Helpdesk op werkdagen van 09:00 tot ...
De webapp geeft aan dat mijn Tessa al gekoppeld is
Is Tessa toevallig via een (zorg)organisatie verkregen? Dan kan het zijn dat zij al een account aan Tessa hebben gekoppeld. Benader de Tessa Owner of projectleider van de (zorg)organisatie. Wil je weten hoe je meerdere accounts met Tessa kan ...
Oeps... Maak opnieuw verbinding met Tessa_XXXX
Als je deze foutmelding krijgt bij stap 2 van de installatie, kun je het volgende proberen om het op te lossen: 1. Controleer of je nog verbonden bent met Tessa_XXXX bij de wifi-instellingen van je apparaat. 2. Mogelijk staat de slimme netwerk-wissel ...
De Tessa App geeft aan "Tessa is offline"
In het menu in de Tessa App rechtsboven is altijd de status te zien van Tessa. Een rood bolletje betekent dat Tessa op dat moment niet verbonden is aan het internet. Hoe nu verder? 1. Offline settings controleren: Controleer de offline notificatie ...
Oeps... Er is iets misgegaan!
Als u probeert uw e-mailadres te bevestigen maar onderstaande foutmelding krijgt, vraag dan opnieuw een link aan. Klik op "Terug naar de app" Klik op "Vraag een nieuwe activatielink aan" in de oranje balk bovenin het scherm U heeft een nieuwe mail ...
Hoe krijg ik de oranje balk weg uit de app?
Deze oranje balk gaat weg zodra uw e-mailadres geactiveerd is. Activeer het e-mailadres door op de link te klikken die toegestuurd is naar dat e-mailadres. U ontvangt de activatie link in een mail afkomstig van help@tinybots.nl met de titel "Bevestig ...