De webapp geeft aan dat mijn Tessa al gekoppeld is

De webapp geeft aan dat mijn Tessa al gekoppeld is

Is Tessa toevallig via een (zorg)organisatie verkregen? Dan kan het zijn dat zij al een account aan Tessa hebben gekoppeld. Benader de Tessa Owner of projectleider van de (zorg)organisatie.

Wil je weten hoe je meerdere accounts met Tessa kan verbinden? Bekijk dan dit artikel. De 'Primary user' kan een uitnodiging sturen zodat je de toegang kan delen.
    • Related Articles

    • Hoe koppel ik mijn account aan meerdere Tessa's?

      In de praktijk kan het voorkomen dat je als zorgverlener betrokken bent bij meerdere cliënten waar een Tessa ondersteuning biedt. Het is mogelijk om vanuit jouw persoonlijk App-user account meerdere Tessa's te koppelen. In dit artikel laten we zien ...
    • Wat verstaan we onder Tessa Owner?

      De Tessa Owner is de persoon binnen de zorgorganisatie die verantwoordelijkheid draagt over het beheer en de toekenning van Tessa zorgrobots aan cliënten of afdelingen/locaties die daarvoor in aanmerking komen. De Tessa Owner is geautoriseerd om in ...
    • De app geeft aan dat mijn code onbekend is

      Je moet Tessa eerst met WiFi verbinden. Zodra Tessa verbinding heeft met WiFi is de code van Tessa bij ons bekend en kun je Tessa aan jouw account koppelen. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met de Tinybots Helpdesk op werkdagen van 09:00 tot ...
    • De Tessa App geeft aan "Tessa is offline"

      In het menu in de Tessa App rechtsboven is altijd de status te zien van Tessa. Een rood bolletje betekent dat Tessa op dat moment niet verbonden is aan het internet. Hoe nu verder? 1. Offline settings controleren: Controleer de offline notificatie ...
    • Handleiding Tessa

      Wat mooi dat je met Tessa aan de slag bent gegaan! Om je te helpen met het installeren van Tessa zijn er 2 handleidingen beschikbaar. Heb je een router bij de Tessa meegeleverd (plug & play), bekijk dan de handleiding "met Tinybots router". Heb je ...