De app geeft aan dat mijn code onbekend is
Je moet Tessa eerst met je wifi verbinden. Zodra Tessa verbinding heeft met de wifi is de code van je Tessa bij ons bekend en kun je Tessa aan jouw account koppelen.
Komt u er nog niet uit? Neem dan contact op met onze telefonische helpdesk: T: 024 301 0 311 (ma t/m vrij, 09:00 - 17:00 uur)
Related Articles
Waar vind ik Tessa's code?
De code van uw Tessa heeft u nodig tijdens installatie of in het geval u contact opneemt met Tinybots helpdesk, zodat u zo goed mogelijk geholpen wordt. Tessa's code bestaat uit de laatste 4 cijfers en/of letters van het serienummer. Deze code vind ...
De webapp geeft aan dat mijn Tessa al gekoppeld is
Is uw Tessa toevallig via een (zorg)organisatie verkregen? Dan kan het zijn dat zij al een account aan uw Tessa heeft gekoppeld. Benader de Tessa Owner of projectleider van uw (zorg)organisatie. Wilt u weten hoe u meerdere accounts met een Tessa kan ...
De Tessa App geeft aan "Tessa is offline"
In het menu in de Tessa App rechtsboven is altijd de status te zien van Tessa. Een rood bolletje betekent dat Tessa op dat moment niet verbonden is aan het internet. Hoe nu verder? 1. Offline settings controleren: Controleer de offline notificatie ...
Hoe koppel ik mijn account aan meerdere Tessa's?
In de praktijk kan het voorkomen dat je als zorgverlener betrokken bent bij meerdere cliënten waar een Tessa ondersteuning biedt. Het is mogelijk om vanuit jouw persoonlijk App-user account meerdere Tessa's te koppelen. In dit artikel laten we zien ...
Hoe installeer ik de Tessa App op mijn mobiel? (Apple, Android)
De Tessa App is beschikbaar als PWA (Progressive Web Application). Dat is eigenlijk een web applicatie dat verpakt wordt als een mobiele app. Het heeft de voordelen van een webpagina én native app. Het start sneller op en kan snel ge-update worden. ...