De app geeft aan dat mijn code onbekend is

De app geeft aan dat mijn code onbekend is

Je moet Tessa eerst met WiFi verbinden. Zodra Tessa verbinding heeft met WiFi is de code van Tessa bij ons bekend en kun je Tessa aan jouw account koppelen.
Kom je er niet uit? Neem dan contact op met de Tinybots Helpdesk op werkdagen van 09:00 tot 17:00 (per e-mail help@tinybots.nl en telefonisch 024 301 0 311)
    • Related Articles

    • Waar vind ik Tessa's code?

      De code van Tessa heb je nodig tijdens installatie of bij contact met de Tinybots Helpdesk. Tessa's code bestaat uit de laatste 4 cijfers en/of letters van het serienummer. Deze code vind je aan de onderkant van Tessa binnen het vakje. Het kan zijn ...
    • Handleiding Tessa app

      In de Tessa app handleiding vind je informatie over het toevoegen van gebruikers, het instellen van berichten en meer! In de bijlage kun je de handleiding downloaden. Wil je weten hoe je de Tessa app op je telefoon installeert? Kijk dan hier.
    • De webapp geeft aan dat mijn Tessa al gekoppeld is

      Is Tessa toevallig via een (zorg)organisatie verkregen? Dan kan het zijn dat zij al een account aan Tessa hebben gekoppeld. Benader de Tessa Owner of projectleider van de (zorg)organisatie. Wil je weten hoe je meerdere accounts met Tessa kan ...
    • De Tessa App geeft aan "Tessa is offline"

      In het menu in de Tessa App rechtsboven is altijd de status te zien van Tessa. Een rood bolletje betekent dat Tessa op dat moment niet verbonden is aan het internet. Hoe nu verder? 1. Offline settings controleren: Controleer de offline notificatie ...
    • Hoe koppel ik mijn account aan meerdere Tessa's?

      In de praktijk kan het voorkomen dat je als zorgverlener betrokken bent bij meerdere cliënten waar een Tessa ondersteuning biedt. Het is mogelijk om vanuit jouw persoonlijk App-user account meerdere Tessa's te koppelen. In dit artikel laten we zien ...