Als Tessa Owner kun je inloggen op het Tessa Owner Dashboard voor een overzicht van alle Tessa's binnen de organisatie.
In het dashboard zijn er verschillende opties en mogelijkheden.
De Tessa Owner kan:
Een e-mail uitnodiging sturen om toegang te krijgen tot een Tessa.
Een reguliere app-user de Primary app-user status geven.
Een app-user ontkoppelen van de Tessa.
Zoeken op e-mailadres van Primary of regular app-users om de gekoppelde Tessa's te weergeven.
Hoe werkt 'gebruikersbeheer' (User Management)?
Het versturen of intrekken van uitnodigingen, overzetten van de primary status en ontkoppelen kun je eenvoudig regelen via het gebruikersbeheer, in het dashboard te vinden als 'User Management':
1. Login in op het Tessa Owner Dashboard via https://dashboard.tinybots.io
2. Selecteer een Tessa in het overzicht.
3. Selecteer het 'User Management' tabblad.
Let op: Het is niet mogelijk een Primary-User te verwijderen. Je dient dan eerst de Primary status over te dragen op een andere gebruiker.4. Met de optie +'app user toevoegen' kun je een nieuwe user uitnodigen voor de Tessa, zie de afbeelding. De tessa hoeft hiervoor niet online te staan. Zijn er nog geen andere users gekoppeld, dan wordt de eerste user automatisch de Primary User.
5. De Primary Status (rol) kun je makkelijk overdragen door op de 3 puntjes te klikken achter de regular user account die de Primary status moet krijgen. Je kiest hierna voor "primary maken". De rol is nu overgedragen.
6. Om een user te verwijderen van de Tessa, kun je op de 3 puntjes klikken en hier kiezen voor 'ontkoppelen'.
User Management / Gebruikersbeheer
Welk e-mailadres is er aan een Tessa gekoppeld?
Het vinden van Tessa's gekoppeld aan een specifiek e-mailadres kun je als volgt opzoeken:
Klik bovenaan het scherm op de ' robot ↓ ' knop en selecteer 'App-users'.
Vul in het tekstveld het e-mailadres wat u wilt opzoeken en klik op 'Search'.
Als er een robot binnen de organisatie gekoppeld is aan het ingevulde e-mailadres dan verschijnt deze in het overzicht.
Let op: Wanneer een gebruiker aan meerdere Tessa's gekoppeld is zie je meerdere Tessa's. Daarnaast zie je zowel Primary- als Regular app-users.

Filteren naar behoefte
Je kunt als Tessa Owner zelf kiezen welke velden je
zichtbaar wilt hebben. De velden waar N/A (Not Available: niet beschikbaar)
staat ingevuld kun je eenvoudig uitzetten. Ook is het mogelijk te filteren op de status van het
abonnement, zodat je niet door de hele lijst hoeft te scrollen.

[video: Filteren binnen TOD v2.3.2]
Ondersteuning voor TaaS
Tessa as
a Service (TaaS) is speciaal voor zorgaanbieders die Tessa duurzaam
opschalen. Binnen TaaS biedt Tinybots een aantal activiteiten die de
zorgaanbieder ontzorgt, waaronder (capaciteits)beheer, logistiek en
financiering op basis van pay-per use. In het Tessa Owner Dashboard heb je als zorgaanbieder direct
zicht op de actuele situatie.

[video: TaaS informatie binnen TOD v2.3.2]
Exporteer de contactgegevens (Contact View) naar Excel. Dit bestand kun je naar behoefte in Excel verder bewerken.

[video: Export data binnen TOD v2.3.2]
Aanzetten van 2FA
Als je de account beter wilt beschermen adviseren wij om de 2FA feature aan te zetten. Klik hiervoor rechtsboven op het hamburger menu en vervolgens op het e-mailadres. Zet de 2FA slider aan en doorloop de stappen om uw authenticatie app te koppelen. Meer informatie over 2FA (in de Tessa app)? Klik dan hier.
Ik ben geen Tessa Owner, maar wil graag gegevens wijzigen van een Tessa binnen de organisatie
Is er binnen het team een Tessa waar de inloggegevens van kwijt zijn of is er een collega uit dienst? Dan kan de Tessa Owner dit probleem verhelpen. Lukt dit niet? Neem dan contact op met onze Helpdesk. De medewerker kan vervolgens contactgegevens met u delen van de Tessa Owner binnen de organisatie. Vervolgens kun je een verzoek indienen bij de Tessa Owner om toegang tot de Tessa te krijgen.
Heb je vragen? Neem dan contact op met de Tinybots Helpdesk op werkdagen van 09:00-17:00
E: help@tinybots.nl
T: 024-3010311