Tessa wordt door steeds meer zorgaanbieders ingezet als standaard hulpmiddel binnen de hele organisatie. Dit betekent dat Tessa duurzaam beschikbaar is voor alle cliënten daar dit de zorgvraag ondersteunt. Dit heeft ertoe geleid dat de Tessa-owner dashboard applicatie op een aantal punten is verbeterd.
Je kunt als Tessa-owner nu zelf kiezen welke velden je zichtbaar wilt hebben. De velden waar N/A (Not Available: niet beschikbaar) staat ingevuld kun je eenvoudig uitzetten.
Ook is het mogelijk te filteren op de status van het abonnement, zodat je niet door de hele lijst hoeft te scrollen.
Tessa as a Service (TaaS) is speciaal voor zorgaanbieders die Tessa duurzaam opschalen. Binnen TaaS biedt Tinybots een aantal activiteiten die de zorgaanbieder ontzorgt, waaronder (capaciteits)beheer, logistiek en financiering op basis van pay-per use.
Met het Tessa-owner Dashboard heeft de zorgaanbieder direct zicht op de actuele situatie. Voor deze gebruikersgroep zijn er twee nieuwe velden bijgekomen; “client id” en “team id”.
Deze functie is verbeterd en zet alle gegevens van de Contact View direct op een rij. Het bestand kun je openen met Excel en naar behoefte bewerken.