Tessa spreekt niets (meer) uit. Wat nu?
Dit kan verschillende oorzaken hebben. Doorloop de onderstaande stappen om het probleem op te lossen:
- Controleer of het account waarmee je bent ingelogd gekoppeld is aan de juiste Tessa.
- Controleer of de stekker van Tessa in het stopcontact zit. Haal de stekker er aan beide kanten uit en sluit Tessa opnieuw aan
- Controleer of Tessa nog wel verbinding heeft met het internet
Als dat niet helpt neem dan contact op met het Tinybots Helpdesk Team, te bereiken op 024 - 301 03 11.
Of u kunt ons mailen via help@tinybots.nl
Related Articles
Tessa start niet meer op. Wat nu?
Het opstarten van Tessa kan soms wat langer duren, bijvoorbeeld omdat Tessa de software aan het bijwerken is. Bekijk de volgende stappen om te bepalen wat er mogelijk aan de hand kan zijn: Staan de ogen van Tessa aan maar spreekt ze niets uit? Zet ...
Wat verstaan we onder Tessa Owner?
De Tessa Owner is de persoon binnen de zorgorganisatie die verantwoordelijkheid draagt over het beheer en de toekenning van Tessa zorgrobots aan cliënten of afdelingen/locaties die daarvoor in aanmerking komen. De Tessa Owner is geautoriseerd om in ...
Wat zijn de standaard spraak interacties?
De standaard spraak interacties zijn vooraf ingestelde spraak interacties. Deze spraak interacties zijn erg gevarieerd, van het vragen van de tijd met het commando: "Hey Tessa. Hoe laat is het?" tot Tessa een complimentje geven met het commando: "Hey ...
Tessa heeft geen verbinding meer met wifi
Het kan zijn dat het wachtwoord van je WiFi-netwerk veranderd is of dat Tessa op een plek komt te staan met een ander WiFi-netwerk. Je moet dan de WiFi-instellingen van Tessa opnieuw doorlopen om verbinding te maken met het internet. Wifi opnieuw ...
Hoe zet ik 2-factor authenticatie aan of uit?
Op verzoek van klant organisaties hebben we een extra beveiligingsoptie toegevoegd: Authenticatie in 2 stappen, ook wel 2-factor authenticatie (afgekort 2FA) genoemd. Daarmee beschermt u uw account met zowel uw wachtwoord als uw telefoon. U kunt ...