Contact

Contact

Heb je vragen? Neem dan contact met ons op!


Tinybots Helpdesk
Werkdagen van 09:00-17:00
E: help@tinybots.nl 
T: 024-3010311 

Voor algemene vragen over product, sales of bestelling:
IdeaTip: Vermeld de Tessa code, dan kunnen wij je beter helpen

Info
Post- en Bezoekadres:

Tinybots BV
Van Nelleweg 1
 (Unit: Tabak 14.13)
3044BC Rotterdam
Nederland



    • Related Articles

    • Hoe kan ik als App-user mijn e-mailadres wijzigen?

      Mocht u het e-mailadres willen wijzigen van uw account in de Tessa app klik dan op 'Gebruikersbeheer' in het hamburger menu (rechtstboven) in de app. Vervolgens klikt u op de 'Gebruikerprofiel' knop om bij uw persoonlijke account instellingen te ...
    • Storingen

      Wat gebeurt er met Tessa bij een storing? In de Tinybots router zit een Odido simkaart. Als er een storing is op het Odido netwerk, dan kun je daar als Tessa gebruiker hinder van ondervinden, maar geen zorgen! Tessa zal de eerder opgeslagen berichten ...
    • Ik ben mijn wachtwoord vergeten

      Ben je het wachtwoord van de Tessa app vergeten? Klik dan op Ik ben mijn wachtwoord vergeten en vul jouw e-mailadres in. Of ga direct naar https://my.tinybots.io/wachtwoord-vergeten en vul jouw e-mailadres in. Ben je de inloggegevens van de Tessa app ...
    • Hoe krijg ik de oranje balk weg uit de app?

      Deze oranje balk gaat weg zodra je e-mailadres geactiveerd is. Activeer het e-mailadres door op de link te klikken die toegestuurd is naar dat e-mailadres. Je ontvangt de activatie link in een e-mail afkomstig van help@tinybots.nl met de titel ...
    • Hoe stel ik een offline notificatie in?

      Er is een optie om per e-mail een notificatie te ontvangen zodra Tessa de internetverbinding heeft verloren. Deze feature noemen we 'Offline notificatie'. Wanneer de internetverbinding niet stabiel is of onderbroken is, kan Tessa geen nieuwe ...