Let op! Dit artikel is alleen voor TaaS klanten: Zorgorganisaties die Tessa-as-a-Service afnemen.
Als je als zorgorganisatie gebruik maakt van onze Tessa-as-a-Service dienst en de inzet van Tessa stopt, dan kun je onderstaande stappen volgen:
1. Meld Tessa af in het (ECD) systeem. Maak je gebruik van E-care Puur? Bekijk dan dit artikel voor extra uitleg.
2. Stuur Tessa + router + alle benodigdheden retour aan Tinybots. Hiervoor ontvang je instructies in de afmeldbevestiging
Onderaan dit artikel volgt een instructie voor het correct inpakken van Tessa.
Hoe kun je Tessa retourneren?
Standaard service
Via onze standaardservice kun je Tessa + Router gratis terugsturen door gebruik te maken van ons antwoordnummer. Dit antwoordnummer staat vermeld in de afmeldbevestiging die de afmelder automatisch ontvangt per e-mail. Heb je deze mail niet ontvangen? Neem dan contact op met help@tinybots.nl onder vermelding van de Tessa code die je stop wilt zetten.
Je kunt de retourzending afgeven bij een PostNL-punt of pakketautomaat in de buurt.
Voor het retourneren via een pakketautomaat dien je online dit formulier in te vullen.
Ophaalservice
Zorgorganisaties kunnen er ook voor kiezen om een additionele ophaalservice aan het contract toe te voegen. Tessa wordt dan door een externe ophaalservice opgehaald op afspraak. De ophaalservice is een betaalde dienst en kan alleen organisatiebreed worden aangevraagd voor alle afmeldingen. Het is niet mogelijk om de ophaal service incidenteel toe te passen.
Als de organisatie al gebruik maakt van deze service, staat dit ook vermeld in de afmeldbevestiging. Onze logistiek partner neemt dan contact op voor een ophaal afspraak. Wil je als zorgorganisatie meer informatie ontvangen over de mogelijkheden rondom de ophaalservice? Neem dan contact op met sales@tinybots.nl.