Tessa app
Offline notificatie
Wanneer de internetverbinding niet stabiel is of onderbroken is, kan zorgrobot Tessa geen nieuw ingeplande taken ophalen. Tessa zal wel de taken die al ingepland waren blijven uitvoeren, mits Tessa niet wordt uitgezet. Vanaf nu is er ook een ...
Kan ik meerdere App-users koppelen aan 1 Tessa?
Ja, je kunt tot maximaal 3 App-users koppelen aan dezelfde Tessa. Zo kan de zorgverlener, de zorgvrager en eventueel een mantelzorger met zijn/haar persoonlijke App-user account de Tessa instellen. Elke Tessa heeft één primary App-user en maximaal ...
TTS Preview
Wanneer je Tessa iets laat uitspreken zal je wellicht gemerkt hebben dat de uitspraak niet altijd perfect is zoals wij als mensen gewend zijn! De reden hiervan is dat de menselijke stem wordt nagebootst door een kunstmatige stem. Met de ingebouwde ...
De Tessa App geeft aan "Tessa is offline"
In het menu in de Tessa App rechtsboven is altijd de status te zien van Tessa. Een rood bolletje betekent dat Tessa op dat moment niet verbonden is aan het internet. Controleer of de stekker van Tessa in het stopcontact zit. Controleer met een ...
Wat zijn tipmomenten?
Tipmomenten zijn momenten waarop Tessa verbale begeleiding biedt. Dit doet ze door het geven van herinneringen, instructies en/of het stellen van vragen. U kunt tipmomenten instellen in zogenaamde ‘script’ functie. Ga naar de app en log ...
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Mocht u uw wachtwoord van de Tessa App niet meer weten klik dan op Ik ben mijn wachtwoord vergeten en vul uw Email adres in. Of ga direct naar https://my.tinybots.io/wachtwoord-vergeten en vul uw Email adres in. [Video: wachtwoord vergeten, v2.1.1]
Oeps... Er is iets misgegaan!
Als u probeert uw e-mailadres te bevestigen maar onderstaande foutmelding krijgt, vraag dan opnieuw een link aan. Klik op "Terug naar de app" Klik op "Vraag een nieuwe activatielink aan" in de oranje balk bovenin het scherm U heeft een nieuwe mail ...
Hoe krijg ik de oranje balk weg uit de app?
Deze oranje balk gaat weg zodra uw e-mailadres geactiveerd is. Activeer het e-mailadres door op de link te klikken die toegestuurd is naar dat e-mailadres. U ontvangt de activatie link in een mail afkomstig van help@tinybots.nl met de titel "Bevestig ...
Hoe zet ik 2-factor authenticatie aan of uit?
Op verzoek van klant organisaties hebben we een extra beveiligingsoptie toegevoegd: Authenticatie in 2 stappen, ook wel 2-factor authenticatie (afgekort 2FA) genoemd. Daarmee beschermt u uw account met zowel uw wachtwoord als uw telefoon. U kunt ...
Tessa App voor op je mobiel (Apple, Android)
De Tessa App is beschikbaar als PWA (Progressive Web Application). Dat is eigenlijk een web applicatie dat verpakt wordt als een mobiele app. Het heeft de voordelen van een webpagina én native app. Het start sneller op en kan snel ge-update worden. ...
Kan ik de spraaksnelheid aanpassen?
Soms praat Tessa iets te snel voor de gebruiker. Je kunt haar spraaksnelheid ook op afstand aanpassen via de Tessa App onder het hamburger menu - robot instellingen. De algemene spraaksnelheid kan ingesteld worden (100=normaal, 90=traag, 80=trager, ...
Kan ik de ogen zelf instellen?
Je kunt samen met de gebruiker bepalen op welk tijdstip van de dag de ogen aan (‘wakker’ tijd) gaan en wanneer ze weer uit gaan. Het is zelfs ook mogelijk om ogen helemaal uit te schakelen. Aanpassen van de ogen kan via de Tessa App onder het ...
Kan ik het volume van Tessa instellen?
Soms praat Tessa niet luid genoeg voor de gebruiker. U kunt haar volume ook op afstand aanpassen via de Tessa App onder het hamburger menu - robot instellingen. Volume kunt u met de schuifbalk op afstand aanpassen. Zodra iemand handmatig aan de ...
Hoe verdiep ik de dialoog na een reactie op een gesloten vraag?
Middels een script kunt u gaandeweg de dialoog opbouwen met de gebruiker, mits die zich begrepen voelt. Vragen kunnen door de gebruiker met een ‘ja’ of ‘nee’ beantwoord worden, waarop het wenselijk kan zijn om een vervolgvraag te stellen of iets ...
Kan ik de jingle, begroeting of tijdsaanduiding uit/aanzetten?
De eerste zin van een script gaat standaard altijd vooraf aan de bekende jingle, begroeting en tijdsaanduiding die we van Tessa gewend zijn te horen. Door op het symbool te klikken kunt u dit uit/aanzetten. [Video: Wijzigen jingle begroeting tijd in ...
Hoe verwijder ik een stap binnen een Script?
Iedere stap in een script kunt u ook verwijderen. U klikt dan met de muis op de stap en klikt dan op de drie puntjes (overflow menu) aan de rechterkant. Hier selecteert u dan “Stap verwijderen”. Voordat de stap definitief verwijdert wordt verschijnt ...
Hoe maak ik een nieuwe Script?
Wij laten u hier stapsgewijs zien hoe u een nieuwe script aanmaakt: Klik op de groene “+” knop‘ en selecteer Script inplannen’. Klik dan op de groene “+nieuw script”. Klik met de muis in het witte vlak met de tekst “Op het ingeplande tijdstip:” Klik ...
Hoe voeg ik een extra stap toe in een Script?
Het is nu ook mogelijk om een bestaande script te bewerken en een extra stappen toe te voegen. Door met de muis op de stap te klikken waar u een extra stap wilt toevoegen verschijnt er een “+” teken. Als u daarop klikt krijgt u drie opties: Tessa ...
Hoe maak ik gebruik van ‘Generieke scripts’?
Het gebruik van 'Generieke scripts' is relatief eenvoudig. Dat werkt op dezelfde manier als wanneer u een ‘Nieuwe script’ aanmaakt, alleen nu is de script al helemaal voor u uitgewerkt. Er zijn extra scripts bijgekomen. Van elk onderwerp is er een ...
Hoe kan ik een bericht na enkele minuten laten herhalen?
Het kan wenselijk zijn om een herinnering of vraag met een tussenpauze van enkele seconden/minuten meerdere keren te laten herhalen. LET OP! Als er een slotje achter het bericht staat, dan is die al uitgevoerd en kan die niet meer gewijzigd worden. ...
Hoe plan ik een vraag in?
Een ander tipmoment is het stellen van een vraag. Door het stellen van een vraag krijg je een idee wat er op Tessa geantwoord is: in de app zie je het antwoord terug. Klik op de groene plusknop in het dagelijks overzicht en selecteer Vraag inplannen ...
Hoe bewerk / verwijder ik iets in de agenda?
Je kunt een geplande taak bewerken of verwijderen in het dagelijks overzicht van de Tessa App. Doorloop de volgende stappen om een taak te bewerken: Ga naar het dagelijks overzicht in de Tessa App. Klik op het icoontje met de drie stipjes aan het ...
Hoe plan ik een herinnering in?
Herinneringen zijn momenten waarop Tessa een gesproken suggestie of reminder voor een activiteit kan geven. Op deze manier ondersteunt Tessa bij de dag-structuur en zorgt ze voor activatie. Klik op de groene plusknop in het dagelijks overzicht en ...