Hoe kan ik als Tessa Owner app-user accounts beheren?
Wat kan u als Tessa Owner met gebruikersbeheer?
Met deze functie kan de Tessa Owner voor Tessa's binnen zijn/haar organisatie de app-users beheren. De Tessa Owner kan:
- Een e-mail uitnodiging sturen om toegang te krijgen tot een Tessa.
- Een reguliere app-user de Primary app-user status geven.
- Een app-user ontkoppelen van de Tessa.
- Zoeken op e-mailadres van Primary of regular app-users om de gekoppelde Tessa's te weergeven.
Om er zeker van te zijn dat je de nieuwste versie van de Tessa Owner Dashboard webapplicatie gebruikt, druk je op de sneltoets combinatie Ctrl + F5, waarna de nieuwe lay-out verschijnt.
Hoe gebruikt u gebruikersbeheer?
Het versturen of intrekken van uitnodigingen, overzetten van de primary status en ontkoppelen van gebruikers kunt u doen via het volgende stappen plan.
- Login in het Owner Dashboard via https://dashboard.tinybots.io/.
- Selecteer een Tessa in het overzicht.
- Selecteer het 'User Management' tabblad. Let op: Het is niet mogelijk een Primary-User te verwijderen. U dient dan eerst de Primary status over te dragen op een andere gebruiker.
Het vinden van Tessa's gekoppeld aan een specifiek e-mailadres kunt u doen via het volgende stappenplan.
- Login in het Owner Dashboard via https://dashboard.tinybots.io/.
- Klik bovenaan het scherm op de ' robot ↓ ' knop en selecteer 'App-users'.
- Vul in het tekstveld het e-mailadres wat u wilt opzoeken en klik op 'Search'.
- Als er een robot binnen uw organisatie gekoppeld is aan het ingevulde e-mailadres dan verschijnt deze in het overzicht. Let op: Wanneer een gebruiker aan meerdere Tessa's gekoppeld is ziet u meerdere Tessa's. Daarnaast ziet u zowel Primary- als regular app-users.
Ik ben geen Tessa Owner maar zou graag gegevens willen wijzigen van een Tessa binnen mijn organisatie.
Heeft u binnen uw team een Tessa waar de inloggegevens kwijt zijn of is er een collega uit dienst? Dan kan de Tessa Owner voor u het probleem verhelpen. Neem contact op met onze telefonische helpdesk via 024 301 0 311. De medewerker kan vervolgens contactgegevens met u delen van de Tessa Owner binnen uw organisatie. Vervolgens kan u een verzoek indienen bij de Tessa Owner om toegang tot de Tessa te krijgen.
Vragen of opmerkingen?
Heeft u vragen of opmerkingen dan kunt u gerust contact opnemen met onze telefonisch helpdesk via 024 301 0 311. U kunt ook mailen naar de helpdesk via
help@tinybots.nl.
Related Articles
Wat verstaan we onder Tessa Owner?
De Tessa Owner is de persoon binnen de zorgorganisatie die verantwoordelijkheid draagt over het beheer en de toekenning van Tessa zorgrobots aan cliënten of afdelingen/locaties die daarvoor in aanmerking komen. De Tessa Owner is geautoriseerd om in ...
Hoe kan ik mijn app-user account verwijderen?
Het verwijderen van een app-user account kan heel gemakkelijk vanuit de (web) app. Open hiervoor de app en klik rechtsboven op het hamburger menu. Vervolgens klikt u op de optie 'Gebruikersbeheer'. Klik in dit het geopende scherm op ...
Hoe gebruik ik de Tessa-owner Dashboard applicatie?
Tessa wordt door steeds meer zorgaanbieders ingezet als standaard hulpmiddel binnen de hele organisatie. Dit betekent dat Tessa duurzaam beschikbaar is voor alle cliënten daar dit de zorgvraag ondersteunt. Dit heeft ertoe geleid dat de Tessa-owner ...
Hoe kan ik als App-user mijn e-mailadres wijzigen?
Mocht u het e-mailadres willen wijzigen van uw account in de Tessa app klik dan op 'Gebruikersbeheer' in het hamburger menu (rechtstboven) in de app. Vervolgens klikt u op de 'Gebruikerprofiel' knop om bij uw persoonlijke account instellingen te ...
Hoe kan ik Tessa een andere taal laten spreken? En welke talen kan Tessa allemaal spreken?
"Merhaba! Bonjourno! Goodmorning!" Tessa spreekt naast het Nederlands ook andere talen, bijvoorbeeld Turks en Engels. Hierdoor kunt u als zorgmedewerker Tessa ook inzetten bij een cliënt die geen Nederlands spreekt. In dit artikel geven we meer ...