Retour instructies

Retour instructies

Info
Let op! Dit artikel is alleen voor onze TaaS klanten: Zorgorganisaties die Tessa-as-a-Service afnemen. 

Als u als zorgorganisatie gebruik maakt van onze Tessa-as-a-Service dienst, dient u na het afmelden van Tessa voor een cliĆ«nt de Tessa en Router weer te retourneren. U ontvangt automatisch retour instructies in de afmeldbevestiging. Hieronder volgen ook instructies voor het correct inpakken van Tessa. Let op dat u ook de router en adapters mee inpakt! 

Hoe kunt u Tessa retourneren?

Standaard service
Via onze standaardservice kunt u Tessa en Router gratis terugsturen door gebruik te maken van ons antwoordnummer. Dit antwoordnummer staat vermeld in de afmeldbevestiging die de afmelder automatisch ontvangt per e-mail. Heeft u deze mail niet ontvangen? Neem dan contact op met help@tinybots.nl onder vermelding van de Tessa code die u stop wilt zetten.
U kunt de retourzending afgeven bij een PostNL-punt of pakketautomaat bij u in de buurt. Voor het retourneren via een pakketautomaat dient u online dit formulier in te vullen. 

Additionele ophaalservice

Zorgorganisaties kunnen er ook voor kiezen om additionele ophaalservice aan hun contract toe te voegen. Tessa wordt dan door een externe ophaalservice opgehaald op afspraak. De ophaalservice is een betaalde dienst en kan alleen organisatiebreed worden aangevraagd voor alle afmeldingen. Het is niet mogelijk om de ophaal service incidenteel toe te passen.
Als uw organisatie al gebruik maakt van deze service, staat dit ook vermeld in de afmeldbevestiging. Onze logistiek partner neemt dan contact met u op voor een ophaal afspraak.
Wilt u als zorgorganisatie meer informatie ontvangen over de mogelijkheden rondom de ophaalservice? Neem dan contact op met sales@tinybots.nl.














    • Related Articles

    • Instructies voor veilig gebruik

      Om storingen of schade aan je Tessa te voorkomen dien je rekening te houden met de onderstaande punten: Gebruik alleen de meegeleverde adapter om Tessa aan te sluiten Tessa dient alleen binnenshuis gebruikt te worden Stel Tessa niet bloot aan ...
    • Hoe stel ik een offline notificatie in?

      Wanneer de internetverbinding niet stabiel is of onderbroken is, kan zorgrobot Tessa geen nieuw ingeplande taken ophalen. Tessa zal wel de taken die al ingepland waren blijven uitvoeren, mits Tessa niet wordt uitgezet. Vanaf nu is er ook een ...
    • Wat zijn scripts?

      Scripts zijn momenten waarop Tessa verbale begeleiding biedt. Dit doet ze door het geven van herinneringen, instructies en/of het stellen van vragen. U kunt scripts instellen via het volgende stappenplan: Ga naar de app en log in: ...
    • Oeps... Maak opnieuw verbinding met Tessa_XXXX

      Als je deze foutmelding krijgt bij Stap 2 van de installatie, kun je het volgende proberen om het op te lossen. Controleer of je nog verbonden bent met Tessa_XXXX bij de wifi-instellingen van je apparaat. Mogelijk staat de slimme netwerk-wissel of ...
    • Hoe kan ik gebruik maken van de feature 'Spraak interacties' ?

      Tessa kan starten met een vraag of instructie voor de gebruiker. Maar het kan ook andersom! Met de feature ‘spraak interacties’ kan je als App-user de Tessa instellen om te reageren op vragen of commando’s van de gebruiker (cliënt). Zo kan Tessa ...