Let op! Dit artikel is alleen voor onze TaaS klanten: Zorgorganisaties die Tessa-as-a-Service afnemen.
Als u als zorgorganisatie gebruik maakt van onze Tessa-as-a-Service dienst, dient u na het afmelden van Tessa voor een cliƫnt de Tessa en Router weer te retourneren. U ontvangt automatisch retour instructies in de afmeldbevestiging. Hieronder volgen ook instructies voor het correct inpakken van Tessa. Let op dat u ook de router en adapters mee inpakt!
Hoe kunt u Tessa retourneren?
Standaard service
Via onze standaardservice kunt u Tessa en Router gratis terugsturen door gebruik te maken van ons antwoordnummer. Dit antwoordnummer staat vermeld in de afmeldbevestiging die de afmelder automatisch ontvangt per e-mail. Heeft u deze mail niet ontvangen? Neem dan contact op met
help@tinybots.nl onder vermelding van de Tessa code die u stop wilt zetten.
U kunt de retourzending afgeven bij een PostNL-punt of pakketautomaat bij u in de buurt. Voor het retourneren via een pakketautomaat dient u online dit
formulier in te vullen.
Additionele ophaalservice
Zorgorganisaties kunnen er ook voor kiezen om additionele ophaalservice aan hun contract toe te voegen. Tessa wordt dan door een externe ophaalservice opgehaald op afspraak. De ophaalservice is een betaalde dienst en kan alleen organisatiebreed worden aangevraagd voor alle afmeldingen. Het is niet mogelijk om de ophaal service incidenteel toe te passen.
Als uw organisatie al gebruik maakt van deze service, staat dit ook vermeld in de afmeldbevestiging. Onze logistiek partner neemt dan contact met u op voor een ophaal afspraak.
Wilt u als zorgorganisatie meer informatie ontvangen over de mogelijkheden rondom de ophaalservice? Neem dan contact op met
sales@tinybots.nl.