
Let op! Dit artikel is alleen voor TaaS klanten: Zorgorganisaties die Tessa-as-a-Service afnemen.
Als je als zorgorganisatie gebruik maakt van onze Tessa-as-a-Service dienst, dien je na het afmelden van Tessa voor een cliƫnt, de Tessa + router en alle benodigdheden weer te retourneren. Je ontvangt automatisch retour instructies in de afmeldbevestiging.
Hieronder volgt een instructies voor het correct inpakken:
Hoe kun je Tessa retourneren?
Standaard service
Via onze standaardservice kun je Tessa + Router gratis terugsturen door gebruik te maken van ons antwoordnummer. Dit antwoordnummer staat vermeld in de afmeldbevestiging die de afmelder automatisch ontvangt per e-mail. Heb je deze mail niet ontvangen? Neem dan contact op met help@tinybots.nl onder vermelding van de Tessa code die je stop wilt zetten.
Je kunt de retourzending afgeven bij een PostNL-punt of pakketautomaat in de buurt.
Voor het retourneren via een pakketautomaat dien je online dit formulier in te vullen.
Ophaalservice
Zorgorganisaties kunnen er ook voor kiezen om een additionele ophaalservice aan het contract toe te voegen. Tessa wordt dan door een externe ophaalservice opgehaald op afspraak. De ophaalservice is een betaalde dienst en kan alleen organisatiebreed worden aangevraagd voor alle afmeldingen. Het is niet mogelijk om de ophaal service incidenteel toe te passen.
Als de organisatie al gebruik maakt van deze service, staat dit ook vermeld in de afmeldbevestiging. Onze logistiek partner neemt dan contact op voor een ophaal afspraak. Wil je als zorgorganisatie meer informatie ontvangen over de mogelijkheden rondom de ophaalservice? Neem dan contact op met sales@tinybots.nl.