Ik ben iets tegengekomen wat niet goed werkt
We horen graag van je waar je tegenaan bent gelopen zodat wij Tessa en de Tessa app kunnen verbeteren.
Je kunt ons bereiken op verschillende manieren:
Heb je vragen? Neem dan contact op met de Tinybots Helpdesk op werkdagen van 09:00-17:00
E: help@tinybots.nl
T: 024-3010311
Related Articles
Wat zijn de standaard spraak interacties?
De standaard spraak interacties zijn vooraf ingestelde spraak interacties. Deze spraak interacties zijn erg gevarieerd, van het vragen van de tijd met het commando: "Hey Tessa. Hoe laat is het?" tot Tessa een complimentje geven met het commando: "Hey ...
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Ben je het wachtwoord van de Tessa app vergeten? Klik dan op Ik ben mijn wachtwoord vergeten en vul jouw e-mailadres in. Of ga direct naar https://my.tinybots.io/wachtwoord-vergeten en vul jouw e-mailadres in. Ben je de inloggegevens van de Tessa app ...
Hoe kan ik gebruik maken van de feature 'Spraak interacties' ?
Tessa start met een vraag of instructie voor de gebruiker maar dat kan ook andersom! Met de feature ‘spraak interacties’ kan je als App-user de Tessa instellen om te reageren op vragen of commando’s van de gebruiker (cliënt). Zo kan Tessa daarop ...
Wat is TTS Preview?
Wat is TTS Preview? TTS staat voor: Text To Speech Wanneer je Tessa iets laat uitspreken zal je wellicht gemerkt hebben dat de uitspraak niet altijd perfect is zoals wij als mensen gewend zijn! De reden hiervan is dat de menselijke stem wordt ...
Hoe kan ik een vraag stellen met meerdere antwoordopties?
Vanaf nu is het mogelijk om naast ja/nee-vragen ook vragen te stellen met gevarieerde en meerdere antwoordopties! Zo kun je gebruikers specifiekere vragen te stellen, bijvoorbeeld: 'Hoe gaat het met u vandaag?'. De antwoordopties kun je per vraag ...