Ik ben iets tegengekomen wat niet goed werkt
We horen graag van je waar je tegenaan bent gelopen zodat wij Tessa en de app ook kunnen verbeteren. We hebben een aantal manieren waarop je ons kunt bereiken:
- In de app, klik op het menu rechtsboven en klik op Feedback
- De helpdesk is telefonisch te bereiken op 024-3010311
- Bereikbaar maandag - vrijdag tussen 9:00 en 17:00
Related Articles
Wat zijn de standaard spraak interacties?
De standaard spraak interacties zijn vooraf ingestelde spraak interacties. Deze spraak interacties zijn erg gevarieerd, van het vragen van de tijd met het commando: "Hey Tessa. Hoe laat is het?" tot Tessa een complimentje geven met het commando: "Hey ...
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Mocht u uw wachtwoord van de Tessa App niet meer weten klik dan op Ik ben mijn wachtwoord vergeten en vul uw Email adres in. Of ga direct naar https://my.tinybots.io/wachtwoord-vergeten en vul uw Email adres in. [Video: wachtwoord vergeten, v2.1.1]
Tessa start niet meer op. Wat nu?
Het opstarten van Tessa kan soms wat langer duren, bijvoorbeeld omdat Tessa de software aan het bijwerken is. Bekijk de volgende stappen om te bepalen wat er mogelijk aan de hand kan zijn: Staan de ogen van Tessa aan maar spreekt ze niets uit? Zet ...
Hoe kan ik gebruik maken van de feature 'Spraak interacties' ?
Tessa kan starten met een vraag of instructie voor de gebruiker. Maar het kan ook andersom! Met de feature ‘spraak interacties’ kan je als App-user de Tessa instellen om te reageren op vragen of commando’s van de gebruiker (cliënt). Zo kan Tessa ...
Hoe kan ik een vraag stellen met meerdere antwoordopties?
Vanaf nu is het mogelijk om naast ja/nee-vragen ook vragen te stellen met gevarieerde en meerdere antwoordopties! Zo kunt u gebruikers specifiekere vragen te stellen, bijvoorbeeld: 'Hoe gaat het met u vandaag?'. De antwoordopties kunt u per vraag ...