Ik ben iets tegengekomen wat niet goed werkt

Ik ben iets tegengekomen wat niet goed werkt

We horen graag van je waar je tegenaan bent gelopen zodat wij Tessa en de app ook kunnen verbeteren. We hebben een aantal manieren waarop je ons kunt bereiken:
  • In de app, klik op het menu rechtsboven en klik op Feedback
  • De helpdesk is telefonisch te bereiken op 024-3010311
  • Bereikbaar maandag - vrijdag tussen 9:00 en 17:00

    • Related Articles

    • Ik ben mijn wachtwoord vergeten

      Mocht u uw wachtwoord van de Tessa App niet meer weten klik dan op Ik ben mijn wachtwoord vergeten en vul uw Email adres in. Of ga direct naar https://my.tinybots.io/wachtwoord-vergeten en vul uw Email adres in. [Video: wachtwoord vergeten, v2.1.1]
    • Tessa start niet meer op. Wat nu?

      Het opstarten van Tessa kan soms wat langer duren, bijvoorbeeld omdat Tessa de software aan het bijwerken is. Bekijk de volgende stappen om te bepalen wat er mogelijk aan de hand kan zijn: Staan de ogen van Tessa aan maar spreekt ze niets uit? Zet ...
    • Praat Tessa terug als ik haar iets vraag?

      Tessa is niet te vergelijken met bijvoorbeeld een Google Assistent. Ze heeft geen omgevingsbewustzijn of camera en je kunt niet zomaar iets aan Tessa vragen. Alle berichtjes of vragen die Tessa uitspreekt, plan je zelf in via haar app. Als je Tessa ...
    • Kan ik Tessa met mijn eigen stem iets laten zeggen?

      Nee, Tessa heeft haar eigen, unieke stem. Uit ons onderzoek is gebleken dat het voor gebruikers verwarrend is als er ineens een bekende stem in huis klinkt, maar dat die persoon er niet is. Daarnaast zien gebruikers Tessa echt als een soort ...
    • Tessa kan niet verbinden met het wifi-netwerk

      Wat zijn wifigegevens? Op de achterkant van je modem vind je een SSID (Network Name) en een WPA2 Wireless Key. De SSID is de naam van het draadloze wifinetwerk van je modem en de WPA2 Wireless Key is het wachtwoord waar je wifinetwerk mee beveiligd ...